wirtualnemedia.pl
21 stycznia 2017

Michał Pol: Przyszłość należy do dziennikarzy multimedialnych

Przyszłość należy do dziennikarzy multimedialnych, umiejących sobie radzić w otoczeniu cyfrowym. U nas w newsroomie nie ma dziennikarza, który pisałby tylko teksty. Nie możemy sobie na to pozwolić - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał…
Czytaj więcej
wirtualnemedia.pl
5 grudnia 2016

Magda Jethon: wszystkim awanturom w Trójce winni są politycy

- Jeżeli ktoś chce słuchać czegoś ambitniejszego, to nie ma innego radia jak PR III - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, była dyrektor Trójki. W wywiadzie również o powrocie autocenzury, interesowności polityków i wiernych słuchaczach.  …
Czytaj więcej
wirtualnemedia.pl
14 listopada 2016

Jerzy Owsiak na jubileusz WOŚP wybuduje miasteczko pod Pałacem Kultury

Studia w meganamiotach, koncert na mównicy Gomułki. Jerzy Owsiak opowiada o planach na jubileusz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, o współpracy z TVN-em, obecności w sieci i profesjonalizacji, wynikającej z polskich kompleksów.   Dariusz Łukawski: 10 lat…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
9 września 2016

Body zdradzi wszystko. Nie wierzysz?

Widzisz moje zdjęcie w okularach. Zrobione po przejażdżce rowerowej, przy dobrej kawie. Ciemne okulary chronią przed słońcem, są w tej sytuacji naturalnym dodatkiem. Teraz przypomnij sobie wszystkie osoby, które w trakcie wystąpień w tv widziałeś…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
2 września 2016

Jason Bourne – 120 mln USD na film do internetu. Ty też możesz, tylko taniej

Nie chodzi o Bourne’a, nie chodzi o pieniądze, nie chodzi o kino. Chodzi o gusta i technologię, o pozyskanie targetu, zdobycie rynku, dotarcie z ofertą. Dlaczego więc wymieniam w tytule Bourne’a? Bo to najlepszy przykład,…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
26 sierpnia 2016

Badacz czy reasercher? Niepoważni ludzie do poważnych spraw

Media to bazar, gdzie sprzedaje się emocje, twarze (i nie tylko) oraz to co najcenniejsze – informacje. Jakie? Wszystkie. Kto je zdobywa? Podobno dziennikarze, ale głównie reasercherzy. Młodzi, dynamiczni, rezolutni, bezczelni i bezwzględni. Najlepsi szybko…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
19 sierpnia 2016

Doświadczenie vs teoria

Nic nie jest w stanie zastąpić zdobywanego latami doświadczenia, współpracy z wybitnymi osobowościami, porażek i sukcesów, testowania nowych rozwiązań i usuwania starych przekonań. Teoria jest genialna przy produkcji gwoździ, choć i tam technologia zmienia się…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
12 sierpnia 2016

Strategic sale!!! Do czego służy rzecznik prasowy

Sprzedaje wizerunek pracodawcy. Zapowiada szefa, gdy ten ogłasza sukces. Sam świeci twarzą, gdy do drzwi puka kryzys. Powinien mieć dobre relacje z pracownikami i świetne z dziennikarzami. Pożądane cechy to: pogodny charakter, spokój, rozwaga i…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
9 sierpnia 2016

Medialne bańki

Telewizyjne renty i alimenty, gdzie stoją kubły w mediach, dlaczego oranżada Hellena nie wygrała z Coca-cola i jak prosto kierować mediami, jeśli odrzuci się zagrywki PR-owe prezesów. Kto potrafi a kto mówi, że potrafi. BIAŁE JEST…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
4 sierpnia 2016

Manipulować też trzeba umieć…

Techniki manipulacji już dawno zostały nazwane, zbadane, sklasyfikowane, opisane i wielokrotnie zastosowane. Dlaczego więc nadal są tak skuteczne? Dlaczego dajemy sobą manipulować i dajemy się wykorzystywać do manipulacji innymi? Jak nie zostać  przedmiotem medialnej manipulacji?…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
2 sierpnia 2016

Kocham Kino!!! Ty też?

Nagradzane  produkcje, gwiazdy „na wyciągnięcie ręki”, festiwal filmowy w mieście bez kina – „Dwa Brzegi” Grażyny Torbickiej na przekór niedogodnościom. Miłość do kina z wzajemnością. KINO CI WYBACZY – KINOMANIACY NIGDY Dziwnym, ale jakże uroczym…
Czytaj więcej
publicrelations.pl
29 lipca 2016

Operacja „PAPA”- najtrudniejsze wyzwanie mediów

Setki reporterów, tysiące nagrań i wywiadów. Transmisje, łączenia, analizy, komentarze. Przykład wizyty Papieża Franciszka pokazuje, ilu bohaterów, komentatorów, ekspertów potrzebują współczesne media. Ciągle potrzebni są nowi, ciekawsi, młodsi. Jak stać się częścią tego medialnego wydarzenia…
Czytaj więcej