Danuta Dobrzyńska-Schimmer

Pracuje w dwóch obszarach: zarządzanie i komunikacja. Podczas szkoleń dzieli się swoim doświadczeniem ze studentami, managerami, pracownikami działów PR i agencji, rzecznikami prasowymi.

Ostatnio stworzyła i prowadziła na Ukrainie projekt edukacyjny dla studentów i doktorantów z krajów Partnerstwa Wschodniego. Skuteczna komunikacja z mediami i organizacjami pozarządowymi sprawiła, ze projekt jest doskonale oceniany.

Wcześniej, jako pełnomocnik Zarządu TVP przygotowała projekt restrukturyzacji programów informacyjnych, jako szef Redakcji Zagranicznej współtworzyła europejskie konsorcjum telewizji publicznych i negocjowała z Komisją Europejską warunki jego stworzenia. Nadzorowała pracę zespołu dziennikarzy i korespondentów zagranicznych, koordynowała współpracę TVP z Eurowizją. Była dziennikarzem, anchorem Teleexpressu i Panoramy, mentorką amerykańskiego programu Vital Voices, stypendystką amerykańskiego Departamentu Stanu, wykładowcą UW i studiów podyplomowych PAN.

Szkolenia, które prowadzi dotyczą przede wszystkim dwóch obszarów – współpracy z mediami oraz wystąpień publicznych, także przed kamera.

Danuta Dobrzyńska-Schimmer

Pracuje w dwóch obszarach: zarządzanie i komunikacja. Podczas szkoleń dzieli się swoim doświadczeniem ze studentami, managerami, pracownikami działów PR i agencji, rzecznikami prasowymi.

Ostatnio stworzyła i prowadziła na Ukrainie projekt edukacyjny dla studentów i doktorantów z krajów Partnerstwa Wschodniego. Skuteczna komunikacja z mediami i organizacjami pozarządowymi sprawiła, ze projekt jest doskonale oceniany.

Wcześniej, jako pełnomocnik Zarządu TVP przygotowała projekt restrukturyzacji programów informacyjnych, jako szef Redakcji Zagranicznej współtworzyła europejskie konsorcjum telewizji publicznych i negocjowała z Komisją Europejską warunki jego stworzenia. Nadzorowała pracę zespołu dziennikarzy i korespondentów zagranicznych, koordynowała współpracę TVP z Eurowizją. Była dziennikarzem, anchorem Teleexpressu i Panoramy, mentorką amerykańskiego programu Vital Voices, stypendystką amerykańskiego Departamentu Stanu, wykładowcą UW i studiów podyplomowych PAN.

Szkolenia, które prowadzi dotyczą przede wszystkim dwóch obszarów – współpracy z mediami oraz wystąpień publicznych, także przed kamera.

Monika Kaczmarek-Śliwińska

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej i właścicielka SATORI PUBLIC RELATIONS.
Jest ekspertką Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie edukacji medialnej oraz biegłą sądową z zakresu mediów i komunikacji społecznej. Laureatka nagrody branży public relations Protony oraz nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Lew PR. Jurorka w konkursie Związku Firm Public Relations: Złote Spinacze.
Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2011-2013) oraz przez dwie kadencje była członkinią Rady Etyki Public Relations (2010-2014). Obecnie aktywnie uczestniczy w pracach Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Komisja Rewizyjna) oraz Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Od stycznia 2016 r. działa w Zespole ds. Alimentów, wspólnej inicjatywie Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw Dziecka, w którym zajmuje się problematyką kampanii społecznych.
Więcej informacji na stronie internetowej.

Monika Kaczmarek-Śliwińska

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt Wydziału Humanistycznego Politechniki Koszalińskiej i właścicielka SATORI PUBLIC RELATIONS.
Jest ekspertką Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie edukacji medialnej oraz biegłą sądową z zakresu mediów i komunikacji społecznej. Laureatka nagrody branży public relations Protony oraz nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Lew PR. Jurorka w konkursie Związku Firm Public Relations: Złote Spinacze.
Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2011-2013) oraz przez dwie kadencje była członkinią Rady Etyki Public Relations (2010-2014). Obecnie aktywnie uczestniczy w pracach Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (Komisja Rewizyjna) oraz Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Od stycznia 2016 r. działa w Zespole ds. Alimentów, wspólnej inicjatywie Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw Dziecka, w którym zajmuje się problematyką kampanii społecznych.
Więcej informacji na stronie internetowej.

Katarzyna Moskal

Logopeda medialny i  trener  emisji głosu.

Absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów Emisji Głosu na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie oraz Podyplomowych Studiów Logopedii Medialnej na Uniwersytecie Gdańskim.
Prowadzi zajęcia z emisji i higieny głosu, kultury żywego słowa oraz dykcji dla różnych grup zawodowych:  menedżerów, handlowców, trenerów, nauczycieli i wykładowców, , dziennikarzy, rzeczników prasowych, polityków. W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na wpływ brzmienia głosu i sposobu mówienia na kształtowanie wizerunku osób zawodowo posługujących się głosem i występujących publicznie.

Uczy również emisji głosu studentów studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie.

Katarzyna Moskal

Logopeda medialny i  trener  emisji głosu.

Absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów Emisji Głosu na Wydziale Artystycznym UMCS w Lublinie oraz Podyplomowych Studiów Logopedii Medialnej na Uniwersytecie Gdańskim.
Prowadzi zajęcia z emisji i higieny głosu, kultury żywego słowa oraz dykcji dla różnych grup zawodowych:  menedżerów, handlowców, trenerów, nauczycieli i wykładowców, , dziennikarzy, rzeczników prasowych, polityków. W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na wpływ brzmienia głosu i sposobu mówienia na kształtowanie wizerunku osób zawodowo posługujących się głosem i występujących publicznie.

Uczy również emisji głosu studentów studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie.

Wiganna Papina

Stylistka, wizażystka, charakteryzatorka, kostiumografka, ceniony autorytet w dziedzinie mody i wizerunku medialnego. Ekspert w programach tv.
Uwielbia Lenny’ego Kravitza, Red Hot Chilli Peppers i filmy Pedro Almodovara. Nie cierpi brązowych garniturów i czerwonych butów u mężczyzn. 🙂

Zosia Krasuska-Kopyt

Charakteryzatorka i wizażystka gwiazd, od 10 lat pracuje przy produkcjach filmowych, telewizyjnych oraz sesjach zdjęciowych. Dba o wygląd między innymi Grażyny Szapołowskiej, Magdy Boczarskiej, Joanny Przetakiewicz czy Anny Lewandowskiej, z którą Zosia współpracuje przy większości przedsięwzięć. Do tego projektuje odzież firmy PROSTO, kostiumy kąpielowe DRIVEMEBIKINI, pracuje z kobiecymi magazynami ELLE, URODA, GALA. O makijażu wie wszystko.